Escape room



Uwielbiam zagadki!

Rebusy, łamigłówki, kody, zaszyfrowane skarby. . . Udało mi się zorganizować w szkole w starej, ślepej (!!!) szatni totalnie genialny pokój zagadek. Jednak ten rok szkolny nie jest łaskawy – najpierw remont kilku sal – więc został składzikiem, a potem wirus się przyplątał. Ale ja się tak szybko nie poddaję. Przeszłam z pokojem zagadek również do świata wirtualnego. Najpierw wykorzystałam możliwości formularzy Google oraz „przejdź do sekcji w oparciu o odpowiedź” i powstał „Wypadek w Laboratorium”:

https://forms.gle/ttopV4yNWVR9r2pf7

Jednak kiedy dowiedziałam się o istnieniu Genial.ly – wszystko się zmieniło. To genialne narzędzie do tworzenia interaktywnych prezentacji i oczywiście escape roomów też, więc powstał taki oto pokój zagadek razem we współpracy z Z. Kubacz:

  




Komentarze